Klacht: Bestolen in de casino

op 15 augustus 2016 over Holland Casino in de categorie Casino/entertainment

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vrijdag 12-08-16 heb ik samen met mijn vriendin het Holland casino in Breda bezocht. Helaas ben ik met dubbel gevoel naar huis gegaan. Om 23.16 heb ik gepind op ticket van 100 euro om te spelen. Maar tot mijn verbazing kwam alleen het bonnetje van de betaling maar geen ticket op mee te spelen. Ik meteen naar u medewerker gegaan en deze had gezien dat ik bestolen ben van mij ticket dit is ook vast gelegd op de camera’s dit is mij ook gezegd door de manager die er die avond aanwezig was.

Hij zou deze meneer aanspreken op zijn gedrag en dat hij mij de ticket moest terug geven maar deze meneer was na 10 minuten niet meer te vinden maar meneer is naar buiten gegaan, zoals op de beelden te zien was.
Wat ik een heel kwalijke zaak vind is dat er zoveel camera’s zijn en dat ik denk dat het veilig is en dat het personeel dan ook snel in grijpt.

De manager kon mij dus vertellen dat deze man niet meer in de casino is en dat hij de volgende keer als hij in de casino komt aan wordt gesproken en dat ik dan als nog mij geld terug kan krijgen. hier ben ik het echter niet mee eens, ik vind dat ze mij direct mijn geld terug moesten geven want het is in de casino gebeurt ik neem aan dat ik daar veilig kan pinnen zonder dat ik bestolen wordt. En dat ze dan onderzoek gaan doen om het geld te achter halen.
100 camera’s ze weten wie de man is maar toch kon deze snel ontvluchten. Ook kan ik geen aangifte doen omdat ik niet weet wie deze man is zijn gegevens mogen ze ook niet vrij geven.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik mijn geld terug krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Holland Casino over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Holland Casino in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Holland Casino een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Holland Casino

Heeft op 12 september 2016 om 08:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Drenth, hartelijk dank voor uw bericht op klacht.nl. Wij hebben dezelfde klacht ook mogen ontvangen via info@hollandcasino.nl en deze is inmiddels voor u doorgestuurd naar de betreffende afdeling in Holland Casino Breda. Zij hebben uw klacht inmiddels opgepakt. Holland Casino Breda heeft reeds contact opgenomen met de gast. Wij beschouwen de klacht als opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door Jeffrey Drenth