Klacht: besting die ik niet gedaan heb

op 21 mei 2014 over neckermann.com in de categorie Online Warenhuizen

ik ben al 12 jaar verhuist en heb nu een incaco
en op dat aders
heb ik nooit gewoond
ik naar 12jaar krijg ik een brief van unisolve
dat er een bedraag open staat van 1500. euro
wat moet ik hier mee

nooit

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door neckermann.com in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat neckermann.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

neckermann.com

Heeft op 21 mei 2014 om 12:55 geantwoord

Beste 'jeanjanse',

Zoals ik vanochtend telefonisch met je heb besproken, hebben wij deze kwestie voorgelegd aan onze afdeling Debiteurenbewaking.
Deze zal de case verder oppakken en je nog berichten. Zodra wij de kopie van het proces-verbaal van aangifte ontvangen hebben,
wordt hiermee een verder onderzoek gestart. Je wordt nog op de hoogte gebracht van de verdere afwikkeling. Alvast bedankt voor de medewerking. Ik bied jou en je moeder mijn excuses aan voor het ongemak.

Groeten,

Sylvia
Webcare, neckermann.com

Reactie van de melder van de klacht jean janse

2 jaren geleden - ze hebben mijn gebelt dat ik aan giffte moet doen maar de politie zeg dat dat niet kan om dat het verjaar is wat moet ik nu doen

Bericht van neckermann.com

2 jaren geleden - Beste "jeanjanse', zoals vanmiddag telefonisch besproken, kunnen wij als neckermann.com helaas niets betekenen in deze kwestie. Unisolve is namelijk eigenaar van de openstaande vordering. U dient dus toch met Unisolve hierover in gesprek te gaan. Veel succes gewenst. Groeten, Sylvia Webcare, neckermann.com

2 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van neckermann.com beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door jean janse