Klacht: Bestelling zoek geraakt door sorteerfout

op 29 juni 2016 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vandaag zou onze nieuwe televisie geleverd worden tussen 09:00 – 13:00 uur. Pas om 13:30 uur kregen wij de melding dat het pakket zoek was geraakt en deze nog bij de leverancier zou liggen. Na veel heen en weer gebel blijkt het dus dat het pakket wel degelijk het magazijn heeft verlaten en dat deze ergens in het sorteercentrum van Dynalogic bevind. Na laatste maal contact gehad te hebben met de klantenservice van Dynalogic, werd mij op een onredelijke manier verteld dat dit meer dan 2 werkdagen kan gaan duren en dat ik geduld moet hebben.

Ik wil alsnog mijn televisie voor morgenochtend 13.00 uur ontvangen op mijn thuisadres.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Meyrnl

1 jaar geleden - Wederom contact gehad, maar deze mensen nemen geen verantwoordelijkheid voor de fouten die ze maken. Morgen is de eerste mogelijkheid dat ze opnieuw zouden kunnen leveren. Ik ben er klaar mee.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Meyrnl

1 jaar geleden - Wederom weer niet komen opdagen, ondanks dat mij gisteren verzekerd is het pakket vandaag te ontvangen. Mevrouw Tamara aan de telefoon zegt dat "er geen afspraak in het systeem is gezet en dus vandaag niet word geleverd". Echt hopeloos dit. Op z'n minst een flinke vergoeding voor de telefoonkosten en wachttijd ga ik eisen. Wat een ongeregeld zooitje daar!! Als ze ook maar een beetje verantwoordelijkheid nemen over hun dienstverlening zorgen ze ervoor dat het vandaag word opgestuurd!

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 01 juli 2016 om 11:39 geantwoord

Goedemiddag meneer Meijer,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Zoals mijn collega telefonisch aangaf kan ik geen eerdere afspraak terugvinden.

U geeft aan dat de koerier vandaag niet is komen opdagen echter is uw afspraak ingepland tussen 12.15-14.15 uur. De koerier is nu bij stop 4 en u bent stop 8. De verwachtte aankomsttijd is: 13.44 uur.

Ik wil u onze excuses aanbieden voor het ongemak.

Renate
WeCare Dynalogic

Reactie van de melder van de klacht Meyrnl

1 jaar geleden - Dat heeft betrekking tot een andere levering vanuit een andere leverancier. We verwachten twee leveringen, waarvan 1 op sorteerfout. Ik verwacht alsnog een oplossing voor de gemaakte kosten en levering van mijn tv.

Heeft op 01 juli 2016 om 12:40 geantwoord

Reactie van de melder van de klacht Meyrnl

1 jaar geleden - Uw reactie gaat over een andere levering. Ik verwacht 2 leveringen op dit adres, waarvan 1 namelijk NOG STEEDS op sorteerfout staat. Graag een meer gerichte oplossing, en ik wil een vergoeding zien voor de gemaakte kosten aan jullie oh-zo behulpzame klantenhelpdesk á 45 eurocent per minuut waarvan 20 minuten aan wachttijd verstrijken.

Bericht van Dynalogic

1 jaar geleden - Deze sorteerfout is vandaag opgelost en ik zie dat er een afspraak is ingepland voor morgen a.s. Ik begrijp dat u compensatie wenst voor de gemaakte belkosten, echter kunnen wij u deze niet bieden. Met vriendelijke groet, Renate Wecare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door Meyrnl