Klacht: Bestelling werd niet verwerkt, wel 3,50 afgeschreven

Gestresste Klant op 26 november 2021 over Too Good To Go in de categorie Websites - Online eten bestellen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn bestelling bij de AH werd via de app niet verwerkt, er stond dat er nog een signaal moest worden overgebracht, vervolgens kwam een foutmelding. De bestelling was niet geplaatst in mijn app, wel was er 3,50 afgeschreven van mijn rekening.

Graag wil ik het geld terug. Ik kan de details van het afschrift doorgeven, zodat het idd gecontroleerd kan worden met mijn account. Het gaat om een klein bedrag, maar vind het niet fijn om te moeten betalen voor niks?

Gewenste Oplossing:

Graag 3,50 terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Too Good To Go over deze klacht.

Bericht van Too Good To Go

1 maand geleden - Hi, vervelend dat je bestelling niet verwerkt werd. Als een bestelling niet goed doorkomt of een annulering plaatsvindt, wordt het geld automatisch weer teruggestort. Meestal staat dit binnen 1-2 werkdagen weer op jouw rekening. Een fijne dag!

Reactie van de melder van de klacht Gestresste Klant

1 maand geleden - Bedankt, ik heb het gezien!

Alle klachten die gemeld zijn door Gestresste Klant