Klacht: bestelling wel betaald maar niet geleverd

op 27 juli 2017 over Bebeqo in de categorie Kinderen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

18-07-2017 heb ik een kinderwagen besteld en betaald. Het zou binnen twee dagen geleverd worden maar helaas heb ik nog niks ontvangen. Ik heb proberen te bellen maar geen gehoor en ik heb ook geen reacties op email gehad.
Ik ben bijna uitgerekend en had juist daarom dit besteld aangezien het er binnen twee dagen zou zijn.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer ik de kinderwagen zsm thuis heb of anders mijn geld terug zodat ik ergens anders een kinderwagen kan kopen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Bebeqo in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bebeqo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bebeqo

Heeft op 11 september 2017 om 11:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

.
.
.
.

.

Alle klachten die gemeld zijn door minca1982