Klacht: bestelling wehkamp 05-06-2017 nog steeds niet binnen

op 09 juni 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Een meubel dat ik heb besteld bij Wehkamp en 06-06-2017 geleverd zou worden is nog steeds niet binnen. Zogenaamde sorteerfout, maar volgens de 1e medewerker van Wehkamp hebben ze een storing. De 2e medewerker van Wehkamp ontkent dit en geeft aan dat het door de pinksterdrukte komt. Na 06-06-2017 taal nog teken van dynalogic !

Van Wehkamp 2 tegoedbonnen ontvangen ter compensatie van samen EUR 40,00. Super. Dynalogic is gewoon een waardeloos bedrijf.

Omgaande bezorging en een goedmakertje vanuit Dynalogic.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 18 juli 2017 om 12:04 geantwoord