Klacht: Bestelling voor pickup point voor de 2e keer geannuleerd

op 02 oktober 2017 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Na 2 op 3 annulaties van Jumbo is de maat vol. De eerste keer kwamen wij onze bestelling afhalen na diverse bevestegingsmails en via de mail van de jumbo-app. Toen we op het afgesproken tijdstip daar waren bleek dat de boodschappen er niet waren. Na een telefoontje van Jumbo Stramproy naar hun meldpunt was het antwoord er is helaas iets mis gegaan bij het distributie centrum. U kunt uw bestelling opnieuw plaatsten en een nieuw ophaalmoment kiezen. Dikke vette pech en flink de balen ervan in maar ok…het kán gebeuren. Echter..vandaag exact hetzelfde alleen kregen we nu om 1245uur een mail van Jumbo waarin ze zeiden dat vanwege een “technische storing” de boodschappen niet klaar zouden staan om 16uur vandaag. De bestelling was geanuleerd. Ze konden de bestelling ook niet opnieuw doen of op een later tijdstip aanbieden dus ik moest zelf weer van vooraf aan beginnen. Het vertrouwen is compleet weg in de service van de Jumbo Pick Up Point

Tevreden waren we want we hebben al vele bestellingen gedaan op deze manier (al minstens 10) Wij wonen in België en moeten dus ook best een stukje rijden voor onze boodschappen. Een excuus mail met 10euro korting op een volgende bestelling dekt voor mij niet de schade...
Beter was het geweest dat ze een later tijdstip hadden doorgegeven waarop de boodschappen alsnog klaar staan. Nu ben ik er klaar mee want wie zegt me dat het de volgende keer niet wéér mis gaat? De boodschappen hadden een waarde van ruim 200euro. Dit kost mij op deze manier heel veel tijd. Kostbare tijd.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mrloes