Klacht: bestelling via mijn email adres waar ik geen weet van heb

op 10 juli 2017 over Tickets4U in de categorie Kaartenverkoop

ik kreeg van tickets4u opeens betalingsherinneringen voor kaarten van een of ander festival (waar ik nog nooit van gehoord had overigens).
ik heb contact opgenomen met ze en gemeld dat ik dit nooit bestelt heb en dit wilde annuleren. Dit bleek mogelijk maar kost mij 115 euro.
Ik heb mij echter nooit ingeschreven voor deze service oid …. Ik heb geen idee hoe zij aan mijn gegevens of toestemming hiervoor gekomen zijn. Ik heb nergens iets getekend of een mondelinge toezegging gedaan. Dat het via mijn email adres gedaan is volgens hun genoeg om mij aan de overeenkomst te houden
Ik ben werkelijk verbijsterd dat dit mogelijk is.

Ik vertelde dat er ook nog zoiets als een wettelijke herroepingstermijn bestaat van twee weken, ook dit geldt niet voor hun werd mij toegebeten (de manier waarop ik te woord gestaan werd was echt verschrikkelijk onbeschoft en werd zelfs voor leugenaar uitgemaakt) .
Ik zou via de site van hun kunnen annuleren maar dan verplicht ik mij om akkoord te gaan met de voorwaarde om 115 euro te betalen.

Ik ben niet van plan te betalen voor een overeenkomst die dus blijkbaar gemaakt kan worden zonder dat daar een handtekening of verder persoonlijk contact voor nodig is. Ik vind dit een erg enge en zeer ongewenste gang van zaken.

Nogmaals ik ben zeer verbaasd en niet te spreken over deze gang van zaken waarbij zoals ik al eerder vertelde nooit een handtekening of persoonlijke toestemming van mij gegeven is, anders dan dan dat een derde ws via mijn email adres mij een kunstje geflikt heeft

Kaarten annuleren zonder dat ik 115 euro moet betalen voor iets waar ik niet voor getekent heb of persoonlijk toestemming voor gegeven heb.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tickets4U

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tickets4U nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Teun de Bruijn