Klacht: Bestelling van 30-11-17 nog steeds niet ontvangen!

op 15 december 2017 over Bestecanvas.nl in de categorie Fotoservice

Op 30-11-17 heb ik een luxe kussen besteld met foto print. Deze is direct per Ideal voldaan. Pas op 13-12-17 kreeg ik een mail dat mijn bestelling verzonden is. Deze staat nu sindsdien als aangemeld maar het pakket is nog niet aan GLS overgedragen. Morgen moet ik de kerstcadeaus voor mijn familie in buitenland opsturen, anders hebben ze de cadeaus niet op tijd voor kerst. Aangezien ze op de website schrijven dat de totale tijd van productie en levering 8 werkdagen is, ging ik ervan uit dat mijn bestelling op tijd zou zijn. Hun levertijden halen ze dus allemaal blijkbaar niet. Naast de teleurstelling dat ik het cadeau niet heb komt er nog bij dat ik straks voor een kussen nog een pakket moet naturen, wat mij nogmaals 25 euro kost. Dubbel de dupe.

Als ik morgen het pakket in mijn handen heb, zodat ik deze nog met het pakket mee kan sturen. Anders moet ik nogmaals 25 euro betalen om het ene kussen naar het buitenland te sturen. En deze kosten gaat bestecanvas.nl niet vergoeden, toch?
En het bedrijf hoort de levertijden aan te passen, want nu wordt je als klant gewoon voorgelogen.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bestecanvas.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bestecanvas.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door NadjaN