Mijn Klacht:
Ik heb 28-1-2015 mijn bestelling gedaan bij bol.com
Dit pakketje zou door jullie bezorgd worden maar is nooit aangekomen!
Ik heb gebeld met het bedrijf die het pakketje naar jullie hoort te verzenden en geven aan dat het inderdaad naar jullie verzonden is zo geeft de site om mijn pakketje te volgen het ook aan maar heb alleen nooit iets ontvangen. Het is nu al 4-2-2015 en heb nogmaals gebeld en word van het kastje naar de muur gestuurd en het bedrijf die het verzonden heeft geef aan het niet de schuld van hun is dat hun zn plicht hebben gedaan en geven aan dat de chauffeur van DHL niet goed ingescant heeft of het is ergens achter gebleven. De bestelling is afgerekend en dan ga je er als klant vanuit dat het netjes geleverd word het gaat om 60 euro en moeten er ook hard voor werken. Ik vind dit geen service.
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden als iemand mij kan vertellen hoe het zit en gewoon netjes geleverd word. En anders gewoon mijn 60 euro terug en is dit de laatste keer geweest dat ik iets door DHL laat leveren want vind dit geen service.

