Klacht: Bestelling nooit geleverd en slechte klantenservice

op 15 mei 2016 over Praxis in de categorie Bouwmarkten

Op 30-04 een bestelling geplaatst op praxis.nl. De levertijd was op werkdagen voor 15:00 besteld morgen in huis.
Dinsdag 3 mei helaas niks ontvangen.
Nu ruim 2 weken later nog geen product ontvangen.

Meerdere keren contact opgenomen met jullie klantenservice met de vraag waar de bestelling blijft, Jullie medewerkers geven alleen aan dat het is doorgezet naar een andere afdeling.

Ook is er een aantal keer de belofte gedaan dat ik dezelfde dag nog even teruggebeld zou worden wat jullie ook niet na zijn gekomen.

Gisteren voor de laatste keer contact opgenomen en gezegd dat jullie de bestelling nu wel kunnen annuleren omdat ik er klaar mee ben. Dit zou uw collega in orde maken en mij de bevestiging mailen.

Misschien is het te raden maar ook dit hebben jullie niet gedaan.

Ik weet niet wat voor zooi jullie er van maken maar mij zien jullie niet meer terug en ik zou dan ook graag mijn ruim 200 euro terug willen.

De betaling annuleren en een tegemoetkoming voor alle fouten die jullie hebben gemaakt en beloftes die jullie niet zijn nagekomen.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Praxis

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Praxis nog niet in behandeling is genomen.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Praxis in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Praxis een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Praxis

Heeft op 08 juni 2016 om 10:14 geantwoord

Heeft op 09 juni 2016 om 16:48 geantwoord

Ik heb nog 2 keer geprobeerd u telefonisch te bereiken zonder resultaat.

Naar mijn mening is deze klacht niet opgelost. Misschien kunnen jullie een compensatie bieden na al deze fouten?

Alle klachten die gemeld zijn door reyan