Klacht: Bestelling nooit afgeleverd

op 14 oktober 2011 over Vistaprint in de categorie Kantoorartikelen

Op 14 juli heb ik een bestelling bij Vistaprint geplaatst voor onder meer visitekaartjes voor een totaal bedrag van 142,- euro. Er zou een bericht komen als de bestelling afgeleverd zou gaan worden. Ik heb deze berichten nooit ontvangen. Rond 25 juli wel thuis geweest. In augustus op vakantie in Nederland, met behoud van email.
Toen het wel erg lang duurde heb ik contact opgenomen en er werd gesteld dat de bestelling 2 maal aangeboden was geweest. Het antwoord daarop was:
“Wanneer u niet in staat bent geweest de bestelling aan te nemen op het moment dat deze werd aangeboden is dit uw eigen verantwoordelijkheid.

Wij kunnen u in deze dan ook niet tegemoet komen. Wenst u de bestelling alsnog te ontvangen dan dient u deze opnieuw te bestellen.
De kosten hiervoor komen voor uw eigen rekening.”.

Ik heb vervolgens gevraagd om de berichten die verzonden zouden zijn geweest opgestuurd te mogen krijgen, omdat ik ze niet ontvangen had… maar dan wel wilde zien of ze verstuurd waren geweest.
Na meerdere malen vragen (2 keer per week gedurende 2 maanden) is dit nooit gebeurd. Ze zwijgen als het graf.
Dan dus maar mijn klacht op internet.
Ik vind het geen manier om met klanten om te gaan.

Mijn geld terug of alsnog mijn bestelling afgeleverd. (ik vraag me dan af waar die spullen gebleven zijn...?)

Alle klachten die gemeld zijn door ecmdelange