Klacht: Bestelling nog steeds niet binnen, veel te laat

op 24 september 2017 over boohoo in de categorie Internetshops - Algemeen

Ik heb zaterdag 9 september een bestelling gedaan op boohoo.com. Volgens de tracking informatie zou ik deze op dinsdag 12 september – vrijdag 15 september ontvangen. Echter heb ik deze nog steeds, inmiddels 24 september, niet binnen. Ik had de bestelling afgelopen vrijdag hard nodig en ik ging er wel van uit dat ik deze dan zou hebben. De bestelling is nu al ruim een week te laat en ik kan niet begrijpen dat ik hiervoor 7 euro aan verzendkosten heb moeten betalen. Ik heb al contact opgenomen met de Customer Service van Boohoo, echter alleen een reactie dat ik binnen 5 werkdagen iets zou horen (nog steeds niks gehoord). Ook heb ik op facebook een bericht gestuurd, maar hierop werd geantwoord dat ik nog langer moest wachten en de bestelling onderweg was. Ik maak me nu echter zorgen of mijn bestelling uberhaupt nog wel komt.

Ik hoor graag waar mijn bestelling is en wanneer ik deze zal ontvangen.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over boohoo

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over boohoo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ceylanbergman