Klacht: Bestelling nog steeds niet bezorgd

Robert3005 op 06 juli 2020 over Intratuin in de categorie Tuincentra

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 26 juni een zwembad pomp besteld en direct via Ideal betaald. Zou de dag erna geleverd worden en heb zelfs een track en tracé code ontvangen in de email. Nu na 2 weken geeft de track en tracé link nog steeds aan dat het pakket niet ontvangen is bij postnl. Al 2x gebeld maar telefoon word niet opgenomen. Nu al 3x een email gestuurd want zijn nu 2 weken verder maar ook geen enkele reactie van hun kant, zelfs geen ontvangst bevestiging. Onbeschofte manier van doen voor de Intratuin en van klanten service hebben zij blijkbaar niet gehoord.

Gewenste Oplossing:

Spullen alsnog direct leveren en indien dit niet kan geld terug. Sowieso zou een reactie überhaupt al fijn zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Intratuin

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Intratuin nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Robert3005