Klacht: Bestelling nog niet ontvangen

op 30 januari 2018 over Dealdigger in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 9/1 bevestiging gekregen dat mijn bestelling is overgedragen aan de transporteur. Nog steeds niks ontvangen, nog steeds geen antwoord op mails die verstuurd werden (referentie 255697)
Ordernr DD01222396.
Graag snel antwoord. Dit vind ik echt niet klantvriendelijk!

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik mijn bestelling correct ontvangen heb

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dealdigger over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Dealdigger in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dealdigger een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dealdigger

Heeft op 14 februari 2018 om 13:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Todts,

U heeft op uw e-mails reacties ontvangen van ons. Wij hebben hierin aangegeven dat uw adresgegevens niet correct opgegeven waren. Helaas kan de bezorgdienst dan ook niet leveren.
Als uw zending bij ons retour komt, zullen wij contact met u opnemen en in overleg met u de bestelling nogmaals verzenden of overgaan tot het terugbetalen van de aankoopsom van het product.

Met goede groet,
Seval | Dealdigger klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Marijn Todts