Klacht: bestelling niet verzonden

op 18 juni 2021 over Zalando in de categorie Online Warenhuizen

donderdag 10-06 of vrijdag 11-06 een bestelling geplaatst.track en tracé code ontvangen maar na herhaaldelijk checken bleef de zending ergens hangen bij verzonden/aangemeld DHL.
dinsdags eens gebeld waarom er geen verandering/vooruitgang in de lopende zending zat maar moest even geduld hebben 3-5 werkdagen.
heb aangegeven door moeilijke maat van mijn vriend en dat we de bestelling echt uiterlijk vrijdag binnen moesten hebben ivm vakantie.
U raad het al , geen pakket ontvangen . nogmaals gecheckt maar zending zit geen vooruitgang in.
weer gebeld , telefoniste zegt gaat niet meer lukken de rekening wordt gecanceld (hoe vreemd als een pakket kwijt is).ze konden ook de bestelling niet opnieuw verzenden . wel was er een express levering mogelijk maar deze zou nu dus ook niet meer op tijd zijn.
wat ik dan ook zeer slecht vind waarom de telefoniste daar mij dinsdags niet op gewezen heeft, dan hadden we de bestelling opnieuw kunnen doen met express levering.
wat ik denk is dat de bestelling gewoon niet verzonden is en in magazijn is blijven hangen ergens anders gaan ze niet zomaar een grote openstaande rekening van 500,- sluiten. er ligt een grote fout bij Zalando en vind dit hele gebeuren zeer slecht .
vriend heeft moeilijke maat dus winkelen vraagt heel veel tijd, jammer Zalando beetje klaar mee nu en ga naar een ander .

xxx

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zalando

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zalando nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door r.tunnisen