Klacht: Bestelling niet op tijd geleverd

op 05 oktober 2017 over Nelly.com in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 29 september jl. een bestelling geplaatst. De bestelling zou binnen 2 tot 4 werkdagen worden geleverd. Maandag kreeg ik een track & trace code van DHL opgestuurd. Echter, is de bestelling nog steeds niet ontvangen door DHL. Ik heb contact gezocht met Nelly.com via een contactformulier, maar tot op heden nog geen reactie. Een telefoonnummer hebben ze ook niet…..

Gewenste Oplossing:

Als mijn bestelling voor zaterdag wordt geleverd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nelly.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nelly.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door bln0501