Klacht: Bestelling niet ontvangen, wel betaald; Terugstortingsmail gehad, maar geen geld terug ontvangen.

op 07 juli 2017 over Dutch Glories in de categorie Internetshops - Kleding

5 November 2015 jurkje besteld voor de Kerst; levertijd maximaal 15 werkdagen. Half december zou het jurkje pas binnengekomen zijn bij hen en afgeleverd worden; heb nog gevraagd of ik het op kon komen halen; kon niet werd toen meegedeeld.
In de week van 21 januari 2016 zou het jurkje eindelijk geleverd worden.
Heb toen op 22 januari 2016 een UKMail tracking information mail gekregen, omdat ik niet thuis was. Dit was ook zo en heb de mail dus geopend. Stom, want toen dacht ik er pas aan dat het een phishingmail kon zijn. Was het ook bleek achteraf. Ik verdenk Dutch Glories hier inmiddels van.
Ben blijven vragen om het jurkje, omdat mijn dochter deze nog steeds wilde hebben.
Geen pakketje ontvangen na meerdere keren mailen, af en toe antwoord, maar geen jurkje. Totdat ik op 18 juli 2016 een mail kreeg met de mededeling dat ze toch tot terugbetaling overgingen binnen 15 werkdagen onder de naam stichting SISOW, omdat ze niet meer konden leveren.
Echter nu nog steeds geen betaling en op meerdere mailtjes geen antwoord meer gehad.
Telefoonnummer is inmiddels ook niet meer bereikbaar.

Ik hoop dat degene die hierachter zit gepakt kan worden.

Daarom doe ik ook deze melding.

Ik hoop dat er voldoende meldingen zijn/komen om de persoon/personen hierachter te achterhalen, zodat diegene/zij dit niet vaker kan/kunnen doen.

Het zou mooi zijn als ik het geld alsnog terug zou kunnen krijgen, maar die kans is vrij klein besef ik me.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dutch Glories

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dutch Glories nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door E. Kroeze