Klacht: Bestelling niet ontvangen wel betaald

op 04 augustus 2017 over Luxstyle.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Meer dan een week geleden heb ik een bestelling gedaan bij luxerystyle ze garanderen de volgende dag te leveren. Betaald via Mollie Payments maar tot op heden niets ontvangen. Contact gehad met Mollie Payments maar de incasseren en storten betalingen door. Bij Luxerstyle gemeld dat ik niets heb ontvangen maar geen reactie ontvangen terwijl ze wederom garanderen dat ze binnen twee uur reageren.

Gewenste Oplossing:

Het bestelde alsnog ontvangen of mijn geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxstyle.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Luxstyle.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Luxstyle.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Luxstyle.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Luxstyle.nl

Heeft op 15 augustus 2017 om 20:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Woutjer