Klacht: Bestelling niet ontvangen, klantenservice onbereikbaar

op 26 juli 2017 over Mason Jar Kitchen in de categorie Internetshops - Huishoudelijke artikelen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bedrijf heet blisz company volgens mijn onderzoek, of Mason Jar Kitchen NL. Ik heb een bestelling geplaatst via www.mason-jars.nl en via multisafepay met iDeal betaald. Bevestigingsmail ontvangen dat ik melding zou krijgen als het product verzonden wordt, meestal binnen een werkdag. Aantal dagen later en ik hoor niets. Het rekeningnummer NL48DEUT0319887774 komt ook terug onder oplichterswaarschuwingen. Het klantenservice telefoonnummer geeft geen gehoor en dan een soort fax geluid… mail wordt genegeerd. Bestelling nr 100001891. Wat nu?

Gewenste Oplossing:

Als ik ofwel de producten ontvang ofwel mijn geld terug

Alle klachten die gemeld zijn door eftk