Klacht: Bestelling niet ontvangen en het bedrijf is niet bereikbaar

op 10 oktober 2017 over Horeca World in de categorie Horeca

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 28 september een leren schort besteld op Horecaworld.biz. Deze gelijk betaald met ideal. Op 5 oktober kreeg ik bericht dat het pakje is overgedragen aan GLS en op vrijdag 6 oktober zou worden gebracht. Helaas is dit tot op heden niet gebeurd. Ik heb GLS gebeld omdat het track and trace nummer niet werkte. Zij gaven aan dat het pakketje nog niet bij hun was. Het nummer dat in de mail staat geeft steeds een voice mail waarop gezegd wordt dat het kantoor gesloten is. Ik heb gemaild naar het bedrijf, maar tot nu toe geen reactie. Help wat kan ik doen!?

Gewenste Oplossing:

Als ik het schort heb ontvangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Horeca World

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Horeca World nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hanneke van t Hul