Klacht: bestelling niet ontvangen

op 08 oktober 2017 over dealgrabbers.nl in de categorie Deal-Sites

Dealgrabbers zijn oplichters!!!!
Dealgrabbers zijn oplichters. Ik heb mijn bestelling geplaatst en betaald op 2 september jl. Op 18 september heb ik mijn eerste mail gestuurd met de vraag naar de status van mijn bestelling. Ik kreeg keurig antwoord, ze hadden het nog niet kunnen versturen i.v.m. het grote aantal bestellingen. Het zou in de loop van die week komen. Op 25 september weer gemaild dat ik nog niks ontvangen heb. Weer direct antwoord met de vraag naar mijn volledige adresgegevens voor een extra controle. Ik zou het vervolgens binnen 3 werkdagen ontvangen. Ik heb mijn adresgegevens nogmaals gestuurd en ik kreeg een mail dat ze er verder mee aan de slag gingen. Op 1 oktober heb ik gemaild dat ik mijn geld terug wil en de bestelling wil annuleren. Daarop volgde een mail dat het direct vanuit de leverancier verstuurd zou zijn, en het zou toch echt in de loop van de week aan moeten komen. Wat een verrassing: niets ontvangen.
Ik heb zojuist een mail gestuurd waarin ik mijn geld terug eis. Maar ik vrees dat ik het aankoopbedrag armer ben….

Tevreden zou ik zijn als ik het aankoopbedrag terug zou ontvangen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over dealgrabbers.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over dealgrabbers.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door klachtuitzeeland