Klacht: Bestelling niet ontvangen

op 08 mei 2017 over neckermann.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een bestelling geplaatst dikke 2 week terug.

Heb mijn bestelling nog niet ontvangen terwijl ik wel betaald heb etc.
Dus wou verhaal halen bij ze via mail maar krijg op al mijn e-mails geen reactie.

Ik hoop dat ik nog antwoord krijg, anders is dit echt mooi lullig!
Ik hoorde altijd goeie verhalen over Neckermann , vroeger was ook alles goed.

Maar vraag nu echt af naar recensies gelezen te hebben of dit nog zo is…
Hoop echt dat ik alsnog reactie krijg van Neckermann…

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik het product krijg dat ik besteld heb of als ik sowieso me geld terug krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over neckermann.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over neckermann.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Js04