Klacht: Bestelling niet ontvangen

op 17 mei 2016 over Worldpay in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Plm 3 WEKEN geleden een bestelling betaald per handmatige overschrijving van € 88./.is dus al lang bij u binnen. Het betreft een laadadapter 29 volt met bijbehorende ,USB kabel.
Kenmerk 4419479519
Bestelnummer W529060269
Naar giro NL81RBOS0760031207
Zuidema, Hengelo.

Gewenste Oplossing:

Niet tevreden dus
Graag nu snel zenden

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Worldpay

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Worldpay in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Worldpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Worldpay

Heeft op 18 mei 2016 om 07:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Dank u wel voor uw bericht.

Worldpay is een payment service provider die in opdracht van online bedrijven betalingen afhandelt. Worldpay is alleen verantwoordelijk voor het afhandelen van de betalingen aan de online bedrijven. Mocht u vragen hebben over uw individuele betaling en/of status van uw bestelling, adviseren wij u om rechtstreeks contact op te nemen met het desbetreffende bedrijf of uw bank.

Met vriendelijke groet,

Worldpay

Heeft op 18 mei 2016 om 10:33 geantwoord

Niet helemaal duidelijk, want wie was dan wel de LEVERANCIER?

Reactie van de melder van de klacht S.D. Zuidema

1 jaar geleden - Aan wie moet ik mij nu wenden na meerdere pogingen deze bestelling geleerd te krijgen. Zuidema.

Alle klachten die gemeld zijn door S.D. Zuidema