Klacht: Bestelling niet geleverd

Loes56 op 20 december 2019 over Luxurious Locks in de categorie Internetshops - Cosmetica en verzorging

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 19 oktober 2019 4 in 1 föhn besteld en € 45 betaald via iDEAL. Zou geleverd worden tussen 7 en 14 dagen. Tot nu toe nog niets ontvangen.
Zeker 6 mails gestuurd waar mijn bestelling blijft. Iedere keer hetzelfde antwoord terug.
Bij track en trace staat al 5 weken hetzelfde, uw bestelling is onderweg.
Gisteren en vandaag nogmaals gemaild, nu geven ze helemaal geen antwoord meer.
Geen idee wat ik hier verder nog aan kan doen.
Echt een slecht bedrijf of misschien wel helemaal geen bedrijf.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn product geleverd krijg of mijn geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxurious Locks

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Luxurious Locks nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Loes56