Klacht: Bestelling niet geleverd!

Darinca op 09 april 2018 over Ochun.shop in de categorie Internetshops - Voeding en dranken

Op 24-03-2018 bestelling gedaan en betaald. Op 30-3 mail gestuurd wanneer de bestelling wordt geleverd, geen mail ontvangen of het onderweg is. Op 3-04, 4-04 en en op 5-04 weer mails gestuurd dat ik de bestelling niet heb ontvangen, elke keer geen reactie op mijn mail. Als je belt zijn ze niet bereikbaar. Ik heb alleen op 24-04 een orderbevestiging ontvangen, waarbij staat dat je op de mail kunt reageren, ze reageren helemaal niet. Ik heb een mail gestuurd dat ik mijn geld terug gestort wil op mijn rekening.

Ik ben helemaal niet tevreden, erg teleurstellend, dat ze helemaal niet op meerdere mails reageren,en telefonisch niet bereikbaar zijn. En ze bellen niet terug,aan je een terug bel verzoek indient.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ochun.shop

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ochun.shop nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door