Klacht: Bestelling niet geleverd

op 15 augustus 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Gistermiddag een wasmachine en droger besteld via wehkamp. Deze zouden vandaag bezorgd worden tussen 8 & 13u. Via een bericht wordt er gemeld dat de bezorger er 11.05u zou zijn. Om 11.25 krijgen wij mail om een nieuwe afspraak te maken.
Wij waren thuis, zaten beneden, vanuit ons raam kijkente we op de voordeur en geen bezorger gezien.
Wehkamp gebeld, helaas morgen komen ze weer. Dynalogic gebeld, helaas morgen komen ze weer.
Door beide bedrijven werd gezegd dat wij niet thuis waren. We zijn niet door de bezorger gebeld, terwijl zij beweren van wel. Onze telefoon zegt echter anders, beide geen gemiste oproep.
Ik ben in beide bedrijven zeer teleurgesteld. Vooral om de service die zij bieden, het lijkt alsof ze geen moeite willen doen. En daar neem je dan een ochtend voor vrij.

Als mijn apparatuur vandaag nog bezorgd wordt of als we een vergoeding krijgen

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 14 september 2017 om 12:59 geantwoord

Geachte klant,

Wij hebben na ons bericht niets meer van u mogen vernemen. Wij gaan er dan ook van uit dat de klacht afgehandeld is.

Dynalogic WeCare Team.

Alle klachten die gemeld zijn door Linnzeemans