Klacht: Bestelling niet geleverd

op 12 augustus 2017 over Montagna Design in de categorie Kledingwinkels

Op woensdag 26 juli heb ik een T-shirt ter waarde van €80,- besteld via de webshop Montagna Design. Volgens de site zou het 5-10 werkdagen duren voordat m\’n bestelling geleverd zou worden, maar deze is vandaag de dag, 12 augustus, nog steeds niet geleverd.

Destijds kon ik geen slechte reviews vinden, maar nu blijkt dat meerdere mensen hier last van hebben gehad.

Edit:

Na lange tijd duidelijk gemaakt te hebben dat ik de webshop voor het gerecht zou slepen, toch m\’n shirt ontvangen. Dit gebeurde na ca. 5 keer de verwachte levertijd.

Opgelost

Bericht van Montagna Design

1 maand geleden - Beste, We hebben de shirt inmiddels twee keer moeten verzenden, waardoor de vertraging zo opliep, we hebben nooit de intentie gehad om niet te leveren laat dat duidelijk zijn. zelfs na meerdere bedreigingen van de klant en de eis om zowel een gratis shirt te krijgen en zijn geld terug hebben we aan onze lever plicht gehouden. wij wensen de klant heel veel plezier toe met zijn custom jersey. mvg, MD TEAM

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Montagna Design in behandeling genomen

2 weken geleden - Bestelling is geleverd! excuses voor de lange wachttijd

Reactie van de melder van de klacht Delano93

2 weken geleden - Beste, Dit is precies waar het fout gaat bij je. Je verwacht dat excuses genoeg zijn, maar zonder de door jou zogenoemde 'dreigementen', had ik mijn shirt nu nog niet gehad. Het is te belachelijk voor woorden dat wanneer je 5-10 dagen levertijd beloofd, je na 6 weken eindelijk je bestelling ziet verschijnen. Wat nog veel erger is, is dat ik contact met jou moest zoeken, terwijl een fatsoenlijk bedrijf met een goede service - zoals One Keeper dit deed bij mij - mij contacteert om de vertraging te melden. Tevens compenseert een fatsoenlijk bedrijf zoiets met op z'n minst een korting op het bestelde artikel of een 5-10% korting bij de volgende bestelling - die er natuurlijk nooit gaat komen vanuit mijn kant - maar zelfs dat was te veel gevraagd. Wat ik nog erger vind, is dat het logo van Versace er super slordig is opgedrukt, terwijl je ruim de tijd had om dit goed te laten doen. Ik heb hier verder geen probleem van gemaakt, puur om mijzelf moeite te besparen en niet nog eens 12 weken te moeten wachten (lees: 6 weken zeuren of je hem wel teruggehad hebt en 6 weken zeuren of je hem alweer verstuurd hebt).

Bericht van Montagna Design

3 dagen geleden - Beste product is verzonden en keurig geleverd, kan de klacht worden verwijderd aub.

Reactie van de melder van de klacht Delano93

2 dagen geleden - Beste, Dan verschillen onze meningen over het woord 'keurig'. Ik vind het niet 'keurig' als ik eerst weken lang niets hoor, afgetroggeld wordt met goedkope smoesjes (lees: iedereen heeft een mailtje gehad over vertraging in de bezorging, u niet dan?!) en vervolgens moet 'dreigen' met een rechtzaak om uiteindelijk m'n shirt - ca. 5-6 weken te laat - te mogen ontvangen, waarna ook de kwaliteit van de opdruk erg matig is.. De klacht wordt daarom niet verwijderd. Ik wil dat mensen eerst een tweede keer nadenken voordat ze bij je bestellen, want ik ben niet de eerste en ook zeker niet de laatste persoon die deze klacht heeft.

Alle klachten die gemeld zijn door Delano93