Klacht: bestelling niet gekregen

op 15 mei 2020 over Hondje Gezond in de categorie Internetshops - Dieren

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mensen niet bestellen bij hondje gezond. Ik heb op 9 maart 2020 een honden kussen besteld. En nog steeds niet aangekregen. Heb al verschillende mails gestuurd, en krijg steeds hetzelfde antwoord dat ik geduld moet hebben want dat er vertraging is omwille van het corona virus. Ik begrijp dat dit wat vertraging kan oplopen, maar geen 3 maanden.

Gewenste Oplossing:

ofwel wil ik mijn hondenkussen ofwel mijn geld terug. Dit koste mij 39.99 euro

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hondje Gezond

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hondje Gezond nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Linda VB