Klacht: bestelling niet gekregen

op 14 maart 2020 over Drogisterij.net in de categorie Internetshops - Drogisterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 9 maart een bestelling gedaan en die ook betaald. De bestelling zou de volgende dag geleverd worden, maar tot nu nog steeds niks. Ook heb ik helemaal niks van hun gehoord.
Ik heb gemaild, het contactformulier ingevuld, maar hoor helemaal niks. Ook zijn ze telefonisch niet te bereiken.
Ik wil mijn geld terug.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn geld terug heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Drogisterij.net

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Drogisterij.net nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mevrnc