Klacht: Bestelling niet compleet

op 29 maart 2013 over McDonalds in de categorie Fastfood ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De zoveelste bestelling bij de McDonalds in de Albert Cuypstraat te Amsterdam is bij thuiskomst niet compleet. Als het personeel daar 1 hersencel minder heeft sch*jten ze de hele keuken onder, maar waarschijnlijk doen ze dat al. En de koeien die ik aan de telefoon heb gehad trokken zich niets van hun fout en van het woord ‘nabezorgen’ hadden ze nog nooit gehoord.

Gewenste Oplossing:

Aardig zijn tegen klanten die bellen. Fout erkennen en netjes nabezorgen. Vacature online zetten voor "uitgiftecontroleur met speciale bevoegdheid". Deze controleur moet álle bestellingen controleren en als er iets mist gebruik maken van de speciale bevoegdheid en het betreffende personeelslid direct ontslaan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over McDonalds

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over McDonalds nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door WTF008