Klacht: bestelling niet aangekomen

op 29 november 2016 over Klingel.nl in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 22-11 heb ik twee mantels besteld en betaald.
Artikel nr; 15561/40X € 159,-
Artikel nr; 21245/60X € 209,95
Ik krijg niemand telefonisch te pakken. Ik hoop dat U mij op de hoogte kunt brengen waar de mantels zijn en wanneer ik ze deze week kan ontvangen
vriendelijke groet Mevr van den Ingh

Gewenste Oplossing:

Als ik hoor waar wanneer de bestelling afgeleverd wordt en wanneer!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Klingel.nl

Reactie van de melder van de klacht Di1w8Wyor

3 dagen geleden - Ik zou graag zo spoedig mogelijk willen weten of de bestelling daadwerkelijk is aangekomen, zeker omdat ik het bedrag ad € 373,90 heb betaald en ook is afgeschreven.

Reactie van de melder van de klacht Di1w8Wyor

3 dagen geleden - Ik hoor graag zo spoedig mogelijk wanneer de bestelling wordt afgeleverd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 dag geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Klingel.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Di1w8Wyor