Klacht: bestelling na een week niet geleverd

op 09 juni 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb via Veiligkopen een wasbak besteld en zou geleverd worden aan het bedrijf dat hem gaat plaatsen. Dat zou een week geleden zijn gebeurd, op vrijdagmorgen. De koerier belt aan het begin van de avond (dat wel) dat hij het adres niet kon vinden. In de track & track staat aangegeven dat het bedrijf gesloten was tijdens levering. Nogal wides, als je ruimschoots na de afgesproken tijd je pakketje wilt leveren. De volgende dag was er een sorteerfout geconstateerd. Ik heb gebeld, lang aan de telefoon gehangen maar niemand aan de lijn gekregen maar wel gigantisch hoge kosten betaald voor het bellen. Ik heb gemaild en bericht gekregen dat door drukte mijn email niet in behandeling kon worden genomen… Echt kwalitatief uitermate teleurstellend, zeker omdat we nu een week verder zijn en ik echt geen idee heb of ik mijn pakket nog ga krijgen.

tijdige levering en restitutie van de telefoonkosten

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 18 juli 2017 om 11:24 geantwoord