Klacht: Bestelling na 3 weken nog niet geleverd

op 08 mei 2017 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Op 23 april jl. hebben wijeen bestelling geplaatst voor de Allibert loungeset California 3-zits – grafiet. Deze bestelling zou geleverd worden door PostNL Extra@Home op vrijdag 28 april 2017. Helaas kwam er niemand, en werd de set niet op de afgesproken dag geleverd. Wij zijn direct in contact getreden met PostNL en vervolgens is er een nieuwe datum afgesproken voor de levering op zaterdag 29 april 2017. Hiervan zou een bevestiging per email volgen, maar deze bleef uit. Op 29 april 2017 geen levering. Een enorme teleurstelling. Vervolgens is er opnieuw een afspraak gemaakt voor zaterdag 6 mei 2017. Om nieuwe teleurstelling te voorkomen hebben wij op 3 mei 2017 contact gelegd met de Klantenservice met het verzoek aan ons te bevestigen dat de levering inderdaad op 6 mei 2017 zou plaatsvinden. Maar goed ook dat wij contact zochten, want wij kregen diezelfde dag nog een reactie van de klantenservice dat de tuinset niet compleet geleverd kan worden en dat de order is geannuleerd en er een nieuwe opdracht is uitgezet. Daarnaast werd aangegeven dat de levering dan op zaterdag 6 mei 2017 zou plaatsvinden, met excuses voor de hinder die wij hebben ondervonden.

Om nog een extra teleurstelling te voorkomen hebben wij maar weer even contact gezocht met de klantenservice. De klantenservice heeft contact opgenomen met PostNL om na te gaan wat er mis was met de bestelling. Tot onze verbazing werd ons medegedeeld dat de tweezitsbank van de set niet leverbaar is (serieus, daar kom je pas na 2 weken en diverse berichten van onze zijde achter?). De klantenservice heeft de bestelling opnieuw geannuleerd en een nieuwe order aangemaakt, en er werd gemeld dat deze op 8 mei 2017 geleverd zal worden. Zonder overleg.

Inmiddels hebben wij al 3 keer vrij moeten nemen om thuis te kunnen zijn, voor Jan met de korte achternaam.

Nee, de medewerker van de klantenservice vond het echt heel erg vervelend, maar ze kon er toch echt niets aan doen. Het is nu eenmaal zo.

De maat is vol. Wij hebben vervolgens telefonisch contact gezocht, want via de chat gaat het niet allemaal zo vlotjes. Na maar liefst 15 minuten in de wachtrij te hebben mogen staan werden we eindelijk te woord gestaan. Erg vervelend allemaal, ja. Het had niet zo moeten gaan. Opnieuw loze excuses, zonder daadwerkelijke oplossingen.

De set annuleren? Nee mevrouw, dat kan ik niet doen. Dat is een ander systeem. De klantenservice gaat hun best doen om de leveringsdatum te wijzigen naar 6 mei 2017. Na diverse keren opnieuw in de wacht te hebben gestaan vanwege intern overleg kon er niets voor mij gedaan worden. Ze ging de set dan toch maar annuleren en een aantekening maken in het systeem. Nogmaals excuses hoor…..

Vervolgens worden wij via de chat van de klantenservice bericht: De set zou gewoon op 6 mei 2017 geleverd worden. Excuses voor het ongemak was het enige waar we het verder mee mochten doen. Blijkbaar is er niets geannuleerd en heeft het team onderling helemaal geen overleg en doet iedereen maar wat.

6 mei 2017 is langzaam verstreken, u raadt natuurlijk wel waar wij naar toe gaan. Wij hebben nog steeds geen tuinset ontvangen. Op 5 mei 2017 kregen wij een emailtje dat de bank behorende bij de tuinset niet geleverd kan worden, en dat om die reden alleen de stoelen inclusief het tafeltje geleverd zal worden, een deel van onze betaling zal worden teruggestort (over maar liefst 2 weken…. niet te geloven). Wij hebben vol spanning met de track en trace bij de hand zitten wachten op zaterdag. Op zaterdag 6 mei 2017 werden wij gebeld door PostNL. Ondanks dat er vandaag een levering stond gepland, zouden zij niet komen. Het betrof namelijk een deellevering, en daartoe hebben zij geen opdracht gehad van Blokker. Zij mogen niet komen leveren.

Inmiddels is het 8 mei 2017, heb ik ontelbare malen contact gehad met de incapabele klantenservice, minstens 4 verschillende medewerkers gesproken en is er tot op heden NIETS opgelost.

Ik ben nog nooit zo kansloos behandeld. Klant is koning? Niet bij Blokker.

Levering van de set zoals afgesproken.
Tegemoetkoming vanuit de Blokker voor hun incapabele handelen en uitblijven van de levering. Spoedige terugbetaling van ons teveel betaalde bedrag nu levering van de bank niet doorgaat.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Blokker

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Blokker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door FMager