Klacht: Bestelling komt niet aan

op 21 juli 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb in totaal 3 klachten:

Vanavond ga ik op vakantie en hiervoor heb ik maandag een grote decatlon bestelling gedaan. Via Dynalogic kon ik zelf mijn gewenste bezorgtijd aanpassen. Ik heb deze gezet op woensdag avond tussen 18.00-22.00 uur. Ik ben de hele avond thuis gebleven omdat ik geen specifieke tijd kreeg van Dynalogic. Om half 11 was de bestelling nog steeds niet bezorgd. Rond kwart voor elf kreeg ik een e-mail dat mijn bestelling door overmacht niet geleverd kon worden. Helaas, maar kan gebeuren. Ik heb toen die avond meteen het contact formulier ingevuld, maar hier heb ik (NOG STEEDS) geen reactie over ontvangen.

Ik kreeg de mogelijkheid tot het plannen van een nieuw aflevermoment. Deze heb ik gepland vanmorgen tussen 9.00-13.00. Je snapt dat ik best een beetje in de stress zat voor dit moment aangezien we vanavond al op vakantie gaan! Nadat het pakket om 13.15 uur nog niet bezorgd was heb ik Decatlon gebeld. Ze hebben gaven aan, na contact te hebben gehad met Dynalogic, dat het pakket binnen enkele minuten bezorgd zou worden. Om 13.30 kreeg ik een e-mail van Dynalogic: geadresseerde zou niet thuis zijn.

Ik was absoluut WEL thuis!

Ik heb toen gebeld naar Dynalogic en ik kreeg een geduldige medewerker aan de telefoon. Ze heeft meerdere malen geprobeerd om de bezorger te pakken te krijgen, maar hij nam zijn telefoon niet op. Toen ik vroeg naar de manager was dit ineens niet haalbaar. Ook kan ik het pakket niet zelf ophalen in Woerden en het pakket kan ook niet vandaag alsnog worden geleverd.

Ik vind het belachelijk dat er zo onzorgvuldig wordt omgegaan met klanten. Daarnaast vindt ik het belachelijk dat ik word uitgemaakt voor leugenaar met het feit dat ik niet thuis was.

Dat ik het pakket vandaag kan ophalen/ dat het wordt gebracht. Een grote bos bloemen en een bon voor uit eten voor al het wachten/ bellen zou absoluut op zijn plaats zijn.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Dynalogic

Heeft op 18 augustus 2017 om 13:02 geantwoord

Geachte mevrouw Schaddelee,

Bedankt voor uw bericht. Allereerst onze oprechte excuses voor het ongemak! Klacht.nl stelt ons niet meer op de hoogte van klachten en om die reden hebben we hier nog niet op kunnen reageren. Wilt u de klacht alsnog in behandeling laten nemen, dan kunt u dit via deze link indienen: http://bit.ly/292xiLZ .

Bedankt voor uw begrip,

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door AnnekeBozeKlant