Klacht: Bestelling in 2 delen?

Amber de moyer op 07 december 2021 over JDsports in de categorie Sportwinkel

Ik had eerst een bestelling geplaatst enkele weken terug waarvan ik het adres fout had ingegeven. Toen kon ik dit zogezegd niet veranderen waardoor alles geannuleerd werd en ook niet meer beschikbaar was in mijn maat.

Een week later heb ik dit terug opnieuw besteld op het juiste adres. Eerst kreeg ik een mail met de booschap een deel van je bestelling is verzonden, hierna een mail je bestelling is verzonden waaraan ik dan uitmaak de volledige bestelling, want er staan ook fotos bij van alle producten. Nu krijg ik een deel hier thuis aan? En het andere is geannuleerd wegens niet op voorraad? Waarom kan ik iets bestellen als het niet op voorraad is? Deze service heb ik elders nooit meegemaakt. Eindstand is deze broek dan ook een koei te groot een maat M wat uitvalt als een XL naar mijn gedacht.

Ze moeten stoppen met zon belachelijke regels om te stellen dat ze ten eerste geen adreswijziging kunnen maken terwijl nog niets verzonden is.

Ten tweede: u bestelling die je in 1 keer plaatst VOLLEDIG opsturen of gewoon u de kans geven om het ander deel dan nog wel te versturen.

Ten derde: niet op de site iets beschikbaar geven als ze de dag dat de helft van u bestelling aankomt, de andere helft te annuleren wegens niet op voorraad.

Ten vierde: ik kan hun enkel via mail bereiken, telefonisch geen optie!!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over JDsports

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over JDsports nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Amber de moyer