Klacht: Bestelling geplaatst op 30 December 2013

op 31 januari 2014 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1

Ik heb op 30 December een pakket besteld bij canaldigitaal.
Vandaag 31 January nog steeds niks geleverd.
Eerst heb ik op 14 January contact opgenomen met canaldigitaal.
Toen werd mij verteld dat de betaling niks binnen gekomen was.
Met een telefoontje naar de bank werd mij verteld dat er niks aan de hand was.
Ik heb via email gewoon een bevestiging gehad.
Deze door gestuurd naar canaldigitaal. Via mail reactie gehad dat de fout inderdaad bij hun lag met excuses. Het zou meteen geregeld worden. Vandaag weer gebeld en het is nog niet eens verstuurd.

Compensatie voor de gemaakte telefoon kosten. In totaal bijna twee uur gebeld en ik wil mijn pakket. Graag zou ik het bij een canaldigitaal dealer in de buurt op willen halen.
Word er niks ondernomen, dan wil ik niet eens klant zijn bij een firma die zijn abonnees zo afscheept.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Canaldigitaal over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb Canaldigitaal een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

Canaldigitaal

Heeft op 18 februari 2014 om 10:14 geantwoord

Beste,

Het spijt ons dat de order tot op heden nog niet is verzonden. Wij zien in het systeem dat u reeds contact met onze servicelijn heeft opgenomen en dat u de order wilt annuleren.

Wij bieden onze excuses aan voor het ongemak.

Webcare Team CanalDigitaal

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Kruitwagen