Klacht: bestelling geplaatst en betaald niets geleverd krijgen

op 14 mei 2020 over Zalando in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 8 mei heb ik een bestelling gedaan bij Zalando en betaald. De bestelling zou geleverd worden. Nu 14 mei nog niets geleverd gekregen. Meerdere malen de klantenservice gebeld en telkens hoor ik het pakket is ingepakt maar nog niet aangemeld bij Post.nl. Dit hoor ik nu elke dag al.De medewerkers werken vanuit huis en kunnen het alleen melden. maar ik ontvang niets en heb wel betaald. Zalando is niet bereikbaar voor klachten zie hun website. Alles is verwijderd omtrent het melden van je klacht! Bizar is dit. Wel sturen ze constant reclames naar je mailbox toe.Maar mijn bestelling heb ik nog steeds niet ontvangen .

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik mijn bestelling op korte termijn ontvang van Zalando.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zalando

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zalando nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door minka1