Klacht: Bestelling gedaan en betaald. online shop Philips kan niets terug vinden in hun systeem.

op 27 juli 2016 over Worldpay in de categorie Betalingsdiensten

Vanmorgen bestelling gedaan en onderstaand afgeboekt van mijn rekening.
WORLDPAY LIMITEDSEPA iDEAL €-46,94
675864222 Payment Pages for orde
r 000099Philips eShop NL
Kenmerk: 27-07-2016 09:32 003000
1675864222

Meerdere keren contact gehad met Philips online shop. Deze geven aan dat ze in hun systeem geen koppeling kunnen vinden met het product waarvoor ik betaald heb. Kort gezegt kan Philips niks doen voor ons.

Als het geld wordt terug geboekt.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Worldpay

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Worldpay in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Worldpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Worldpay

Heeft op 28 juli 2016 om 07:43 geantwoord

Dank u wel voor uw bericht.

Worldpay is een payment service provider die in opdracht van online bedrijven betalingen afhandelt. Worldpay is alleen verantwoordelijk voor het afhandelen van de betalingen aan de online bedrijven. Mocht u vragen hebben over uw individuele betaling en/of status van uw bestelling, adviseren wij u om rechtstreeks contact op te nemen met het desbetreffende bedrijf of uw bank.

Worldpay

Heeft op 28 juli 2016 om 08:23 geantwoord

Worldpay komt bij iedere klacht met deze oplossing. Wat geen oplossing is, maar wordt weer terug verwezen na de verkoper en of bank. De bank kan hier verder niets aan doen en de verkoper doet ook weinig tot niets. Dus geld kwijt en Worldpay rijker. Waardeloze oplossing.

Alle klachten die gemeld zijn door Anja Elie