Klacht: Bestelling gedaan

op 17 februari 2018 over Online Pakket Dienst in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Waardeloze service.

Bezorger kwam een half uur te vroeg, gelukkig was er iemand thuis maar diegene was niet gemachtigd. Koerier had belooft op een later tijdstip terug te komen, maar er is niemand geweest. Daarna nog meerdere malen met de klantenservice gebeld maar niet geholpen.

Gewenste Oplossing:

Beloftes nakomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Online Pakket Dienst over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Online Pakket Dienst in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Online Pakket Dienst een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Online Pakket Dienst

Heeft op 20 februari 2018 om 10:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen Jarno,
Allereerst excuus voor de late reactie! En ook erg vervelend dat de koerier zich niet aan de afspraak heeft gehouden. De koerier had wel degelijk terug moeten komen..
Heb je voor ons een ordernummer? Dan kunnen wij dit verder uit gaan zoeken.
Hoor graag van u!
Met vriendelijke groet,
Online Pakket Dienst

Alle klachten die gemeld zijn door Jorzel