Klacht: Bestelling geannuleerd door Amazon

Jeroen-Almere op 13 oktober 2020 over Amazon in de categorie Internetshops - Algemeen

Ik heb, tijdens de Prime Day aanbiedingen, een bestelling geplaatst op een mooie aanbieding van een koffiemachine van SIemens. Deze is netjes via iDeal betaalt en een bevestiging van bestelling is ontvangen.
Na een uur werd mijn bestelling ‘door een wederverkoper van Amazon’ geannuleerd.
Natuurlijk direct contact opgenomen met Amazon. Na een chat van 30 minuten werd mij het volgende als reactie van de ‘wederverkoper’ gemeld:
Your order has been disabled because the item is currently not available
with your payment method. At the moment we accept bank transfer only.
Daarna is de prijs van de koffiemachine flink verhoogd.

Bijzondere situatie: ik bestel een koffiemachine, betaal deze netjes, krijg een bevestiging van betaling en een uur later wordt deze geannuleerd omdat de betaling, door Amazon al geïnd van mijn bankrekening, niet wordt ondersteund?

Graag krijg ik mijn koffiemachine alsnog, voor het betaalde en reeds geïnde bedrag, geleverd.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Amazon

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Amazon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jeroen-Almere