Klacht: Bestelling foto’s niet ontvangen

op 19 januari 2014 over 1Piece.nl in de categorie Internetshops - bedrukte produkten

Op 18 november bestelde ik op 1piece.nl met groupon voucher van 7,95€ 150 foto’s en betaalde bovendien nog 3,95€ verzendkosten. Navraag bij het bedrijf via mail leverde verschillende antwoorden op…eerst hadden ze achterstand, vervolgens was er een probleem met de server zodat ze manueel moesten tewerk gaan en tenslotte was het opnieuw een achterstand. Vervolgens contacteerde ik groupon.be met als enige belofte dat ze het bedrijf zouden vragen contact met mij op te nemen. Het is mi duidelijk dat 1 piece haarmans groupon een stelletje oplichters zijn, 10€ is niet zo heel veel maar als je dat van 1000den binnenkrijgt tikt het wel aan…Ook groupon is in deze schuldig want ze blijven acties van dit bedrijf aanbieden

Mijn foto's binnen de maand eindelijk ontvangen en als dit niet gebeurt terugbetaling van de gemaakte kosten

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over 1Piece.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over 1Piece.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Th2014