Klacht: Bestelling Flashcard.es

op 21 december 2017 over docdata payments in de categorie Betalingsdiensten

Op 04-12-2017 heb ik een bestelling geplaatst op de website flashcard.es.
Ik heb er voor gekozen om extra te betalen om een verzekerde zending via DHL te laten uitvoeren. Voor deze zending had ik ook een track&trace code moeten ontvangen. Op de website staat ook vermeld dat het product in de meeste gevallen binnen 24 uur wordt verzonden en dat deze dan binnen 5-7 werkdagen geleverd wordt. Op 12-12-2017 heb ik pas een mail gehad dat het product verstuurd was, maar helaas zonder track&trace code te ontvangen. Ik heb nu een aantal keer een E-mail verstuurd naar het mail adres van de website en ook heb ik al een paar keer het contact formulier ingevuld op de website. Tot op heden krijg ik geen reactie en ook heb ik nog geen producten ontvangen.

Ik wil graag dat mijn betaling terug gestort wordt op mijn rekening. Ik heb gekozen voor een duurdere manier van verzenden waar ik een track&trace code voor had moeten ontvangen. Ook stond op de website vermeld dat de zending verzekerd is.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar docdata payments over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door docdata payments in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat docdata payments een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

docdata payments

Heeft op 22 december 2017 om 11:18 geantwoord

Bericht van docdata payments

9 maanden geleden - Docdata Payments handelt het betalingsverkeer af voor een groot aantal webwinkels. Na het afhandelen van de betaling laten wij de webwinkel weten dat er betaald is en storten wij het geld op de bankrekening van de webwinkel. Wij leveren zelf de bestelde producten of diensten niet uit. Wij hebben de contactgegevens van de desbetreffende webshop naar de klant gestuurd zodat de machtiging bij hen opgezegd kan worden.

Reactie van de melder van de klacht Leroy12

9 maanden geleden - Ik heb al divers mails gestuurd naar klantenservice@flashcard.es maar krijg totaal geen reactie. Ik hoop dat u mij gegevens van het bedrijf kan verstrekken zodat ik aangifte kan doen.

Bericht van docdata payments

9 maanden geleden - Docdata Payments handelt het betalingsverkeer af voor een groot aantal webwinkels. Na het afhandelen van de betaling laten wij de webwinkel weten dat er betaald is en storten wij het geld op de bankrekening van de webwinkel. Wij leveren zelf de bestelde producten of diensten niet uit. Wij hebben de klant informatie gegeven over de contactgegevens van de desbetreffende webshop zodat de webwinkel rechtstreeks benaderd kan worden en de eventuele machtiging bij hen opgezegd kan worden.

Alle klachten die gemeld zijn door Leroy12