Klacht: bestelling die we nooit geplaats hebben

op 20 maart 2017 over Flexifront in de categorie Scheren

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste,
eerst krijg ik een bestelling binnen die ik NOOIT heb geplaatst die ik dus toch AL BETAALD HEB en dan krijg ik een brief binnen van een deurwaarder? vinden jullie dat normaal?

Gewenste Oplossing:

als dit word opgelost.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Flexifront over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Flexifront in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Flexifront een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Flexifront

Heeft op 24 maart 2017 om 16:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste jonasanne,

Bedankt voor uw reactie, jammer dat u dit niet via ons e-mail adres be@courlux.com heeft gedaan zoals op al onze facturen en folders die u heeft ontvangen staat aangegeven.
Helaas hebben wij geen betaling van u ontvangen, vandaar dat wij eerst naar uw adres 2 herinneringen hebben gestuurd op 16-01-2017 en 15-02-2017 daarna is de vordering uit handen gegevens aan de deurwaarder.
U kunt een kopie van uw betaling naar de deurwaarder mailen of naar ons mail adres be@courlux.com Zodra wij uw betaling hebben gevonden kunnen wij uw dossier bij de gerechtsdeurwaarder voor u intrekken.

Hopende u hiermee geholpen te hebben.

Met vriendelijke groet,
Anita

Courlux klantenservice
Hageman PO BOX 10150
Stationsstraat 2910 Essen
035-559535

Alle klachten die gemeld zijn door jonasanne