Klacht: bestelling die we nooit geplaats hebben

op 20 maart 2017 over Flexifront in de categorie Scheren

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Flexifront in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Flexifront een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Flexifront

Heeft op 24 maart 2017 om 16:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste jonasanne,

Bedankt voor uw reactie, jammer dat u dit niet via ons e-mail adres be@courlux.com heeft gedaan zoals op al onze facturen en folders die u heeft ontvangen staat aangegeven.
Helaas hebben wij geen betaling van u ontvangen, vandaar dat wij eerst naar uw adres 2 herinneringen hebben gestuurd op 16-01-2017 en 15-02-2017 daarna is de vordering uit handen gegevens aan de deurwaarder.
U kunt een kopie van uw betaling naar de deurwaarder mailen of naar ons mail adres be@courlux.com Zodra wij uw betaling hebben gevonden kunnen wij uw dossier bij de gerechtsdeurwaarder voor u intrekken.

Hopende u hiermee geholpen te hebben.

Met vriendelijke groet,
Anita

Courlux klantenservice
Hageman PO BOX 10150
Stationsstraat 2910 Essen
035-559535

Alle klachten die gemeld zijn door jonasanne