Klacht: bestelling die ik niet heb besteld en nu alle gevolgen

op 02 juni 2017 over Luxstyle.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Goede dag,

Mijn naam is desiree de waal. Ik was via Facebook op het artikel blackhead kop killer gekomen en had mijn gegevens in gevuld. Ik had alleen geen akkoord gedrukt want ik zag de prijs en vond het erg duur. Dus ik klikte het weg en een lange tijd was alles normaal en toen op een dag kreeg ik opeens een mail met je bestelling is uit de winkel. Ik schrok want ik wist niet eens waar jullie het over hadden. Ik nam meteen contact op met de klantenservice en zij zei dat de enige optie nog was om het te retouren, dus ik deed dat zoals zij mij dat heeft verteld ik had alleen per ongeluk mijn naam en adres door gekrast dat ik ook heb laten weten aan de klantenservice Met de dag van het op de post doen. Ze zei dat het oke was. Later kreeg ik een herrinering van dat ik nog niet betaald had toen heb ik weer contact opgenomen met de klantenservice en ze zei oke misschien is het nog niet binnen en is het afwachten, omdat de vorige klantenservice vrouw mij niet goed op de hoogte heeft gebracht. En ik hoorde lange tijd niet meer van de klantenservice of wat dan ook en opeens vandaag krijg ik een mail met een aanmaning van die bestelling, die ik ten eerste niet heb besteld, ten 2’e niet eens heb en ten derde ik alles heb geprobeerd op te lossen met de klantenservice. Nu heb ik weer een mail gestuurd naar de klantenservice Met mijn verhaal opnieuw en wacht nog op antwoord. Alleen heb ik niet echt het gevoel dat het gaat helpen ook vind ik het super raar dat jullie niet telefonisch te bereiken zijn.
Ik hoop dat dit iets helpt.

Desiree

Ik ben te vreden als ik dit bedrag niet hoeft te betalen en met rust gelaten kan worden.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxstyle.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Luxstyle.nl nog niet in behandeling is genomen.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Luxstyle.nl in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Luxstyle.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Luxstyle.nl

Heeft op 26 juni 2017 om 20:41 geantwoord

Tijdens het plaatsen van een bestelling dient er door de besteller akkoord moeten worden gegaan met de bestelling en de verzending. Bovendien wordt er een email met bevestiging van de bestelling verstuurd. Wij hebben tot op heden uw retourzending niet ontvangen, om die reden kan de factuur niet worden gesloten en zult u aldus herinneringen blijven ontvangen. Wij zien een bewijs van verzending graag van u tegemoet.

Heeft op 26 juni 2017 om 22:08 geantwoord

Ik vind dit geen oplossing. Jullie zeggen dit maar dat is helemaal niet waar en ik heb niet eens een email gehad van de bestelling

Alle klachten die gemeld zijn door d.e. de waal