Klacht: Bestelling dd. 2/6/17 van Nonchalante broek van canvasstof – Maat M ref. 00273382

op 28 juni 2017 over Atlas for men in de categorie Algemeen

Betreft klantnr. 000.818.95.58 – Demuynck Rita Kautershoek 19 Bus A003 te 3290 Diest – België
Op 2/6/2017 heb ik hogergenoemde bestelling geplaatst – ik heb de brief netjes gefrankeerd in de bus gedeponeerd op 2/6/17 en vermits 5/6/17 een feestdag is in België zullen jullie de bestelling niet hebben ontvangen voor 6 of 7/6/17. Ik heb reeds een aantal bestellingen geplaatst bij jullie en nooit heb ik langer dan 14 dagen moeten wachten voor dat BPost het pakeje kwam aanbieden. Ondertussen zijn we 22 dagen verder en heb ik de bestelling nog steeds niet ontvangen. Gelieve dit eens na te kijken eventueel de broek nog sturen of indien niet meer in voorraad mij hiervan een bericht te laten
Dank bij voorbaat voor uw bereidwilligheid

Oplossing ofwel de bestelling nog sturen ofwel een bericht laten

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Atlas for men

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Atlas for men nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Demuynck Rita