Klacht: Bestelling binnen gekregen, niet gewenst

Ik heb ook een pakketje binnen gekregen van dit bedrijf/organisatie. Alhoewel ik wel op hun site ben geweest en ook nog 2x per ongeluk heb geduwd op doorgaan naar betalen (terwijl ik dacht dat nog niks besteld was) hier kwam een tekst te staan wat nogal snel verdween en ik graag wou lezen dus het nogmaals probreerde met de pagina te vernieuwen. Ben ik bang dat er nog een pakketje gaat volgen waar ik geen behoefte aan heb. Wat moet ik hieraan doen, want ik heb niet gevraagd voor dit pakket en wel een rekening op de mat ligt…

Zonder betalen en terugsturen

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Aliaz Cooperation SIA

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Aliaz Cooperation SIA nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Aliaz Cooperation SIA in behandeling genomen

Bericht van Aliaz Cooperation SIA

1 maand geleden - Geachte heer Maurice Veltman, Hartelijk dank voor uw bericht en onze excuses voor de late reactie. Wegens technische problemen konden wij helaas niet eerder op uw klacht reageren. Wij ontvingen op 23 mei 2017 een bestelling met uw persoonsgegevens. Via onze klantenservice hebben wij u de bestelinformatie toegezonden, zoals deze door ons is ontvangen. Wij verzoeken u vriendelijk deze op juistheid te controleren en op het bericht van onze klantenservice te reageren (ticket ID TW-732329). Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Muscle Extreme support

Bericht van Aliaz Cooperation SIA

1 maand geleden - Geachte Maurice Veltman, Wij hopen dat u ons vorige bericht in goede orde heeft ontvangen. Wij constateren dat uw klacht nog steeds openstaat. Na ons laatste bericht van 7 juli 2017 mochten wij geen reactie meer van u ontvangen. Onze klantenservice mocht ook geen reactie meer van u ontvangen. Wij kijken uit naar uw reactie. Vriendelijke groet, Muscle Extreme support

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Aliaz Cooperation SIA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Aliaz Cooperation SIA

Heeft op 21 juli 2017 om 03:44 geantwoord

Geachte Maurice Veltman,

Wij hopen dat u ons vorige bericht in goede orde heeft ontvangen.
Wij constateren dat uw klacht nog steeds openstaat.
Na ons laatste bericht van 7 en 15 juli 2017 mochten wij geen reactie meer van u ontvangen. Onze klantenservice mocht ook geen reactie meer van u ontvangen.

Wij sluiten deze klacht.

Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Vriendelijke groet,

Muscle Extreme support

Alle klachten die gemeld zijn door Bloodlord