Klacht: Bestelling bij Nike

KelvindeHeer op 05 april 2018 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Beste meneermevrouw,

Afgelopen donderdag 30 maart heb ik een bestelling geplaatst bij Nike en deze via IDeal betaalt met Globalcollect. Het geld (€ 62,97) is overgemaakt naar de volgende rekening: NL14RABO0155503219. Vervolgens heb ik een E-mail gekregen dat mijn bestelling niet betaalt is en dus niet verstuurd zal worden. Ik vraag mij af wat hier mis is gegaan..

Ik zou graag willen dat mijn bestelling z.s.m. verstuurd wordt en een eventueel leuk extra om toch tevreden te blijven met Nike en Globalcollect.

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 06 april 2018 om 08:35 geantwoord

6-Apr-2018 De heer De Heer per email geinformeerd. Email is verstuurd via [email protected] Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze afschrijving hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie, waar de bestelling is geplaatst. Met vriendelijke groet, Customer Service Ingenico ePayments

Alle klachten die gemeld zijn door