Geboden Oplossing:
Geachte heer Schouten,
In het systeem zie ik inderdaad dat de transportpoging wegens een fout in de planning is mislukt. Het komt voor dat verschillende leveranciers de orders foutief aanmelden.
Er worden orders aangemeld met een bepaald aantal kilogram en/of vierkante meters terwijl deze in werkelijkheid niet kloppen.
Hierdoor kan het voorkomen dat ze er tijdens het laden achter komen dat de planning niet klopt. De wagen van de koerier is dan te klein om alle producten mee te nemen en het lukt spijtig genoeg niet altijd om een vervangende grotere wagen in te zetten.
Normaliter berichten de collega's van de klantenservice de klanten wanneer een afspraak niet doorgaat. Echter zie ik dat ze door de onverwachtse drukte hier niet tijdig aan toe waren gekomen. Uw klacht is dan ook intern doorgezet zodat de verantwoordelijke hierop aangesproken kan worden.
Ik kan me heel goed voorstellen dat u graag een compensatie wenst. Wij kunnen u hiervoor geen compensatie bieden.
Het spijt me u niet beter te kunnen berichten en excuses voor alle ongemakken!
Gelukkig zie ik dat u de vriezer ondertussen middels een nieuwe afspraak in ontvangst heeft mogen nemen. Verder wens ik u nog een prettige dag!
Met vriendelijke groeten,
Sharon
Dynalogic WeCare