Klacht: Bestelling bij bol.com komt niet via dynalogic

op 14 mei 2016 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Donderdag een vriezer besteld morgen omdat ik hem ivm het Pinksterweekend nodig heb. Bezorging op zaterdag gekozen via bol.com. dag vrij genomen ivm levering tussen 8.00 en 22.00…… Wat aan de ruime kant maar okay. Zaterdag in de ochtend vroeg een Mail van dynalogic…….. De bezorger komt tussen 15.15 en 18.15…… 18.30 bol.com gebeld hierover waar hij blijft…… Krijg je te horen…. Uhmmmmm er moet nog een afspraak ingepland worden…..hoe is dit mogelijk.

Als nog levering dit weekend anders onkosten vergoeding plus extra vergoeding

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 24 mei 2016 om 09:58 geantwoord

Geachte heer Schouten,

In het systeem zie ik inderdaad dat de transportpoging wegens een fout in de planning is mislukt. Het komt voor dat verschillende leveranciers de orders foutief aanmelden.

Er worden orders aangemeld met een bepaald aantal kilogram en/of vierkante meters terwijl deze in werkelijkheid niet kloppen.
Hierdoor kan het voorkomen dat ze er tijdens het laden achter komen dat de planning niet klopt. De wagen van de koerier is dan te klein om alle producten mee te nemen en het lukt spijtig genoeg niet altijd om een vervangende grotere wagen in te zetten.

Normaliter berichten de collega's van de klantenservice de klanten wanneer een afspraak niet doorgaat. Echter zie ik dat ze door de onverwachtse drukte hier niet tijdig aan toe waren gekomen. Uw klacht is dan ook intern doorgezet zodat de verantwoordelijke hierop aangesproken kan worden.

Ik kan me heel goed voorstellen dat u graag een compensatie wenst. Wij kunnen u hiervoor geen compensatie bieden.

Het spijt me u niet beter te kunnen berichten en excuses voor alle ongemakken!

Gelukkig zie ik dat u de vriezer ondertussen middels een nieuwe afspraak in ontvangst heeft mogen nemen. Verder wens ik u nog een prettige dag!

Met vriendelijke groeten,
Sharon
Dynalogic WeCare

Heeft op 24 mei 2016 om 20:12 geantwoord

Ik vind dit geen oplossing. Als u goed kijkt ben ik niet de enige. Als je Bol.com spreekt dan hebben ze al vaak dit soort problemen over jullie vernomen.

compensatie ... Ik begrijp dat ze dit niet doen, want als jullie dit bij iedereen moeten doen, dan gaat de winst eraan, maar klanten hebben wel kosten dankzij jullie en het antwoord FOUT IN DE PLANNING, is wel een beetje standaard antwoord van jullie als ik op deze pagina de klachten lees.

Alle klachten die gemeld zijn door Kane1980