Klacht: Bestelling betaald

op 14 september 2016 over Dealdigger in de categorie Deal-Sites

Bestelling betaald , heb bestelling nog steeds niet ontvangen naar herhaaldelijk verzoeken.

Ben pas tevreden als ik telefonisch contact heb met een medewerker van dealdigger zelf om als nog wat te regelen voor bestelling als nog te krijgen binnen 3 dagen met bevestiging of mijn betaling direct terug te storten.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dealdigger

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dealdigger nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dealdigger in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dealdigger een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dealdigger

Heeft op 20 september 2016 om 10:13 geantwoord

Erg vervelend dat de klant de bestelling niet heeft mogen ontvangen en aangeeft dat de klant telkens hetzelfde bericht krijgt.
De bestelling was verzonden naar de opgegeven gegevens van de klant, deze bleek niet aangekomen te zijn, wij hebben dit uitgezocht en aan de klant laten weten de bestelling opnieuw te versturen. Deze is reeds opnieuw verzonden.

Alle klachten die gemeld zijn door Fjqq4204